حمله موشکی ارتش یمن به پایگاه نیروهای سعودی در نجران

نیروی موشکی ارتش یمن یک پادگان سعودی در نجران را هدف حمله قرار داد.
به گزارش شبکه خبری المسیره، منابع نظامی اعلام کردند که نیروی موشکی وابسته به ارتش و کمیته‌های مردمی یک موشک بالستیک از نوع "بدر1 " به پایگاه نیروهای عربستانی در نجران شلیک کردند.
سخنگوی رسمی نیروهای ائتلاف عربی در یمن اعلام کرده که نیروهای دفاع هوایی ائتلاف این موشک را رهگیری کرده‌اند.
نیروی موشکی ارتش یمن روز پنجشنبه نیز موشک بالستیکی به انبارهای آرامکو در جیزان شلیک کرده بود.


در همین راستا، شرف غالب لقمان، سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که حملات پی در پی نیروی موشکی ارتش یمن علیه اهدافی است که بیشترین تاثیر را بر قدرت هوایی، زمینی و دریای دشمن دارند و طبق برنامه‌های سنجیده اداره می‌شوند.
وی افزود: عملیات نظامی در نابودی دشمن و فراهم آوردن شرایط برای حملات غافلگیرانه دیر یا زود دشمن را مجبور به عقب‌نشینی و پرداخت بهای جنایت‌هایش خواهد کرد.
لقمان از مردم یمن خواست همچنان به پایداری و حفظ وحدت ادامه دهند.
تظاهرات یمنی‌ها علیه تجاوزات ائتلاف سعودی
در همین حال پایتخت یمن شاهد برگزاری تظاهرات مردم خشمگین این کشور علیه جنایات مزدوران ائتلاف متجاوز عربی به سرکردگی عربستان بود.
میدان «باب الیمن» واقع در صنعا شاهد برگزاری تظاهرات گسترده مردمی علیه تجاوزات ائتلاف عربستان به ویژه جنایت مزدوران سعودی در تجاوز به یک زن در شهر الخوخه بود.
تظاهرکنندگان اعلام کردند که پاسخ قدرتمند و ویران کننده‌ای به این جنایت و تمام جنایات مزدوران ائتلاف عربستان طی 3 سال گذشته خواهند داد.آنها از قبائل این کشور خواستند تا به جبهه‌های نبرد برای انتقام از مزدوران و دفاع از ناموس یمن بروند.
پیشتر انتشار خبر تجاوز یکی از مزدوران ائتلاف سعودی به یک زن در استان الحدیده خشم و نفرت مردم یمن را برانگیخته بود.
سایر اخبار این روزنامه
رئیس سندیکای صنعت برق: 300 قرارداد صنعت برق به علت تغییرات نرخ ارز متوقف و بلاتکلیف باقی مانده‌اند درخواست فلسطینی‌ها از مجامع جهانی برای جلوگیری از وحشی گری صهیونیستها رئیس مرکز منابع انسانی آموزش و پرورش: بیش از 17 هزار نیرو در آموزش و پرورش استخدام می‌شوند قائم مقام وزیر ارشاد خبر داد: تحولات ویژه در حوزه صدور مجوزهای وزارت ارشاد در سال 97 استفاده ابزاری ترامپ از بی‌ثباتی حکومت‌های عرب روسیه: تحریم‌های آمریکا بی‌پاسخ نمی‌ماند دستیار ویژه رئیس سازمان انرژی اتمی خبر داد: رونمایی از 83 دستاورد اقتدارآفرین در روز ملی فناوری هسته‌ای آمریکا: همچنان در سوریه می‌مانیم ولیعهد عربستان: منافع مشترک زیادی با اسرائیل داریم مسجدجامعی پیشنهاد داد: تشکیل کمیته ویژه رسیدگی به استعفای شهردار تهران دستیار ویژه رئیس سازمان انرژی اتمی خبر داد: رونمایی از 83 دستاورد اقتدارآفرین در روز ملی فناوری هسته‌ای حمله موشکی ارتش یمن به پایگاه نیروهای سعودی در نجران تشدید فرار روهینگیایی‌ها از میانمار پوتین 11 ژنرال را برکنار کرد